LESSON 9

Opublikowano: 2020-04-17 09:09, Numer artykułu: 25137

Czy pamiętasz słownictwo związane z domem z poprzednich zajęć? 

Popatrz na obrazek przedstawiający dom (załącznik 1)  i odpowiedz na pytania.
 
Where's the kitchen? (Dziecko wskazuje kuchnię na obrazku.)
Where's the bedroom?  (Dziecko wskazuje sypialnię na obrazku.)
Where's the living room?  (Dziecko wskazuje salon na obrazku.)
Where's the bathroom?  (Dziecko wskazuje łazienkę na obrazku.)
Where's the garden?  (Dziecko wskazuje ogród na obrazku.)
 
Where's mummy? (In the living room.)
Where's daddy? (In the kitchen.)
Where's the brother? (In the bedroom.)
Where's the sister? (In the bathroom.)
Where's the baby? (In the garden.)
 
Posłuchaj piosenki ("Up the stairs"). Pokazuj na obrazku przedstawiającym dom (załącznik 1) pomieszczenia wspomniane w piosence.
 
Popatrz na obrazki (załączniki 2-7). Gdzie znajdują się zaznaczone na nich rzeczy?
 
Czy wiesz co przedstawiają te obrazki? (załączniki 8-12) Powiedz ich nazwy najgłośniej jak potrafisz! A teraz bardzo cicho.
 
Kliknij kolejno na każdy obrazek i posłuchaj co przedstawia. Potem kliknij na wyraz, posłuchaj i wybierz odpowiedni obrazek 
 
Powiedz słowa rymowanki i popatrz na obrazki (plik pdf). 
Czy potrafisz zgadnąć co przedstawiają?
1, 2, 3, what can it be?
 
źródło: pakiet "Here's Patch the Puppy 2" wydawnictwa Macmillan - obrazki przedstawiające dom i pomieszczenia, piosenka "Up the stairs")