Rusza rekrutacja na rok szkolny 2021/2022

Opublikowano: 2021-03-08 12:51, Numer artykułu: 37518

Zasady rekrutacji:

 

Rekrutacja przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych będzie prowadzona z wykorzystaniem systemu elektronicznego - strona do logowania:

 

https://naborp-kandydat.vulcan.net.pl/bydgoszcz

 

Ważne informacje:
1. Złożenie w przedszkolu/szkole podstawowej pierwszego wyboru podpisanego wniosku oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów może nastąpić poprzez:
a) dostarczenie w zamkniętej kopercie podpisanego wniosku i pozostałych dokumentów w wersji papierowej do sekretariatu lub dyżurki przedszkola/szkoły;
b) wysłanie podpisanego wniosku i pozostałych dokumentów w wersji papierowej do przedszkola/szkoły poprzez pocztę polską.
2. W wypadku niemożności otrzymania z zakładu pracy/uczelni zaświadczenia o zatrudnieniu/nauce w trybie stacjonarnym, należy poinformować przedszkole/szkołę o późniejszym dostarczeniu dokumentów.
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie tzw. kryteriów ustawowych składa się w oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo poświadczonego odpisu lub wyciągu z dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata.

 

Postępowanie rekrutacyjne do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych
w szkołach podstawowych

4 marca

 godz. 12.00

Udostępnienie w systemie rekrutacyjnym oferty przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.

8 marca

godz. 8.00

26 marca

godz. 24.00

Rejestracja w systemie wniosków o przyjęcie.

8 marca

godz. 8.00

29 marcagodz. 16.00

Złożenie w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru podpisanego wniosku o przyjęcie oraz dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów rekrutacyjnych.

UWAGA

  1. Kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego ze względu na niepełnosprawność, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w każdym przedszkolu  i szkole wskazanej na liście preferencji, w której wybrano oddziały integracyjne.
  2. Kopię decyzji dyrektora szkoły podstawowej
    o odroczeniu obowiązku szkolnego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata,  należy złożyć w przedszkolu/szkole wskazanym  na pierwszej pozycji na liście preferencji.

19 kwietnia

godz. 12.00

Opublikowanie list dzieci zakwalifikowanych
i niezakwalifikowanych.

19 kwietnia

godz. 12.00

23 kwietniagodz. 16.00

Złożenie potwierdzenia woli zapisu dziecka
w przedszkolu/oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej,do którego dziecko zostało zakwalifikowane.

29 kwietnia godz. 12.00

 

 

Opublikowanie list dzieci przyjętych
i nieprzyjętych

 

 

Procedura odwoławcza

 

 

od 29 kwietnia

 

 

 

 

  1. W terminie 7 dni od dnia opublikowania list dzieci przyjętych i nieprzyjętych rodzic kandydata może wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem                              o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata.
  2. W terminie 5 dni od dnia wystąpienia rodzica kandydata  z wnioskiem,  o którym mowa w pkt.1 sporządza się  uzasadnienie.
  3.  W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic kandydata może wnieść do dyrektora szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.

Odwołania można przesłać na adres e-mail placówki.